Bezpłatne wydanie:

Celem tego wydania, jest pomóc Ci – indywidualnie określić, czy masz możliwość, aby wprowadzić sprzedaż D2C i zwiększyć zyskowność produktów.

 

ZOSTAW SWÓJ PRAWDZIWY EMAIL – automatycznie otrzymasz – bezpłatny, ale bardzo merytoryczny artykuł na temat dopasowania modelu D2C.

Pomogę Ci w:

  • W uporządkowaniu procesów wdrożeniowych, sprzedażowych i marketingowych
  • W ograniczeniu kosztów stałych, dywersyfikacji ryzyka i zwiększeniu zysku poprzez przejście do modelu D2C
  • W opracowaniu strategii sprzedaży
  • W digitalizowaniu procesów sprzedaży
  • W zbudowaniu skutecznego działu obsługi klienta
  • W znalezieniu nowych segmentów klientów
  • W zaangażowaniu klienta w produkt
  • W uzyskaniu przewag konkurencyjnych
  • W rozwiązaniu dylematu dotyczącego inwestowania w marketing
  • W ułożeniu relacji z agencją marketingową
  • W tworzeniu strony i sklepu internetowego

Ten artykuł jest bezpłatny!