
Bezpłatne wydanie:
Celem tego wydania, jest pomóc Ci – indywidualnie określić, czy masz możliwość, aby wprowadzić sprzedaż D2C i zwiększyć zyskowność produktów.
ZOSTAW SWÓJ PRAWDZIWY EMAIL – automatycznie otrzymasz – bezpłatny, ale bardzo merytoryczny artykuł na temat dopasowania modelu D2C.
Pomogę Ci w:
- W uporządkowaniu procesów wdrożeniowych, sprzedażowych i marketingowych
- W ograniczeniu kosztów stałych, dywersyfikacji ryzyka i zwiększeniu zysku poprzez przejście do modelu D2C
- W opracowaniu strategii sprzedaży
- W digitalizowaniu procesów sprzedaży
- W zbudowaniu skutecznego działu obsługi klienta
- W znalezieniu nowych segmentów klientów
- W zaangażowaniu klienta w produkt
- W uzyskaniu przewag konkurencyjnych
- W rozwiązaniu dylematu dotyczącego inwestowania w marketing
- W ułożeniu relacji z agencją marketingową
- W tworzeniu strony i sklepu internetowego