Tworzenie stron internetowych, które sprzedają

Rozpoczynanie budowania produktu / usługi od tworzenia pięknej strony internetowej, jest jak urządzanie biura po założeniu firmy. To zgubienie odpowiedzi na pytanie – po co, robi się biznes?!

Prawie zawsze jest tak, że agencje i freelancerzy w ramach inspiracji – proszą klientów o linki do stron, które im się podobają…

Prawie zawsze jest tak, że sami mówimy – „zrób mi taką stronę, jak ta…”

Problem w tym, że nikt nie zastanawia się: PO CO, jest Ci strona?

 

Nowy produkt ma jedno zdanie – wygenerować na start, jak największy przychód, żeby sprawdzić czy przyjmie się na rynku.

Jeżeli stworzymy piękną stronę i nie będzie z niej konwersji – to koszt doprowadzenia do sprzedaży, będzie 2x wyższy od działań prowadzonych z rozsądkiem już na starcie.

 

STRONA INTERNETOWA, KTÓRA SPRZEDAJE:

 

  • Odzwierciedla proces zakupu klienta i reaguje na jego zadania w tym procesie.
  • Umożliwia prostą konwersję na zakup w ostatnim etapie ścieżki.
  • Na wcześniejszych etapach, przenosi użytkownika do systemu mailowego (dla zautomatyzowanej komunikacji).
  • Inicjuje ścieżkę sprzedaży doradczej w oparciu o dopasowany system CRM. (To de-facto CRM i dział obsługi – pomagają klientowi dokończyć ścieżkę zakupową – przy droższych produktach / usługach).
  • Generuje miary – które potrzebne są do rozwoju sprzedaży. Dzięki temu, eliminujemy działania dowożące klientów, których firma nie chce.

Strona www, jest domem dla działań marketingowych i sprzedażowych.

Jeżeli strona, jest dopasowana do zmapowanej ścieżki klienta, to na podstawie tego w jakie miejsce na stronie trafił i w jaki sposób z tego miejsca nawiązał interakcję z firmą – wiesz co robić dalej, aby pomóc mu dokonać zakupu.

  • Zaczynamy od czystej kartki! Wykorzystujemy technologię no-code i low-code, dlatego nic nas nie ogranicza w projekcie.
  • Na początku, stawiamy wersję BETA strony, odzwierciedlającą fragmenty ścieżki zakupowej i tylko minimum informacji.
  • Wykonujemy testy i dopracowujemy stronę – aż do momentu, kiedy pierwsza taktyka sprzedaży – działa powtarzalnie.
  • Później, rozbudowujemy kolejne zakładki, żeby ulepszyć ścieżkę i dopasować stronę, do kolejnych etapów drogi klienta.
  • Wprowadzamy integracje z narzędziami wspierającymi sprzedaż i automatyzujemy procesy.
  • Uruchamiamy proces storytellingu.
  • Mając działającą i sprawną technicznie wersję BETA, tworzymy identyfikację wizualną marki na stronie – żeby całość była spójna i atrakcyjna w odbiorze.
  • Rozwijamy stronę, zgodnie z celami długoterminowymi firmy.

Jakie są efekty?

W rezultacie, projektujemy strategię marketingu i sprzedaży, odzwierciedloną na stronie internetowej i pomagamy Ci mierzyć odpowiednie wskaźniki działań.

 

  • Teraz wiesz, że na konkretną podstronę – wejdzie klient w momencie „X” – chcąc odpowiedzieć sobie na pytanie „Y”.
  • Nic Cię nie ogranicza. Możesz odzwierciedlać drogi klientów na stronach internetowych w skali 1:1 – zamiast dopasowywać się do schematów.
  • Możemy testować i zmieniać „non-stop”. Strona żyje i rozwija się z Twoją firmą.
  • Jest czysto – bez obciążeń, wtyczek i aktualizacji.
  • Każde działanie na stronie, jest zintegrowane z silnikiem sprzedaży lub/i systemem obsługi klientów (CRM).
  • Korzystasz z analityki i używasz wskaźników KPI.
  • Strona ma zautomatyzowane wszystkie procesy – dzięki integracji z potrzebnymi narzędziami.
  • Masz podgląd na komórce „z lotu ptaka” – aby śledzić, co dzieje się w sprzedaży online.

Nasze podejście, do projektowania nowoczesnych stron internetowych:

Combo Zumbi to:

  • CUSTOMOWA strona internetowa.
  • PERSONALIZOWANY system obsługi klientów.
  • INDYWIDUALNE automatyzacje procesów sprzedaży.

 

  • Budujemy bez schematów – w najnowszej technologii (no-code, low-code).
  • Zaczynamy od zmapowania drogi zakupowej klienta i odzwierciedlamy ją w projekcie.
  • Ustalamy kroki milowe.
  • Poruszamy się „step by step”. (Testujemy, poprawiamy i zmieniamy).
  • Szkolimy dział obsługi klienta z nowoczesnej sprzedaży online.

 

Jeżeli czujesz, że taka strona internetowa to coś dla Ciebie – rozważ rozmowę ze nami.

Porozmawiajmy

Bezpłatna analiza,

jest małym krokiem, a daje odpowiedź na pytanie: jak przenieść sprzedaż do internetu?