
Tworzenie stron internetowych, które sprzedają
Rozpoczynanie budowania produktu / usługi od tworzenia pięknej strony internetowej, jest jak urządzanie biura po założeniu firmy. To zgubienie odpowiedzi na pytanie – po co, robi się biznes?!
Prawie zawsze jest tak, że agencje i freelancerzy w ramach inspiracji – proszą klientów o linki do stron, które im się podobają…
Prawie zawsze jest tak, że sami mówimy – „zrób mi taką stronę, jak ta…”
Problem w tym, że nikt nie zastanawia się: PO CO, jest Ci strona?
Nowy produkt ma jedno zdanie – wygenerować na start, jak największy przychód, żeby sprawdzić czy przyjmie się na rynku.
Jeżeli stworzymy piękną stronę i nie będzie z niej konwersji – to koszt doprowadzenia do sprzedaży, będzie 2x wyższy od działań prowadzonych z rozsądkiem już na starcie.
STRONA INTERNETOWA, KTÓRA SPRZEDAJE:
- Odzwierciedla proces zakupu klienta i reaguje na jego zadania w tym procesie.
- Umożliwia prostą konwersję na zakup w ostatnim etapie ścieżki.
- Na wcześniejszych etapach, przenosi użytkownika do systemu mailowego (dla zautomatyzowanej komunikacji).
- Inicjuje ścieżkę sprzedaży doradczej w oparciu o dopasowany system CRM. (To de-facto CRM i dział obsługi – pomagają klientowi dokończyć ścieżkę zakupową – przy droższych produktach / usługach).
- Generuje miary – które potrzebne są do rozwoju sprzedaży. Dzięki temu, eliminujemy działania dowożące klientów, których firma nie chce.
Strona www, jest domem dla działań marketingowych i sprzedażowych.

Jeżeli strona, jest dopasowana do zmapowanej ścieżki klienta, to na podstawie tego w jakie miejsce na stronie trafił i w jaki sposób z tego miejsca nawiązał interakcję z firmą – wiesz co robić dalej, aby pomóc mu dokonać zakupu.
- Zaczynamy od czystej kartki! Wykorzystujemy technologię no-code i low-code, dlatego nic nas nie ogranicza w projekcie.
- Na początku, stawiamy wersję BETA strony, odzwierciedlającą fragmenty ścieżki zakupowej i tylko minimum informacji.
- Wykonujemy testy i dopracowujemy stronę – aż do momentu, kiedy pierwsza taktyka sprzedaży – działa powtarzalnie.
- Później, rozbudowujemy kolejne zakładki, żeby ulepszyć ścieżkę i dopasować stronę, do kolejnych etapów drogi klienta.
- Wprowadzamy integracje z narzędziami wspierającymi sprzedaż i automatyzujemy procesy.
- Uruchamiamy proces storytellingu.
- Mając działającą i sprawną technicznie wersję BETA, tworzymy identyfikację wizualną marki na stronie – żeby całość była spójna i atrakcyjna w odbiorze.
- Rozwijamy stronę, zgodnie z celami długoterminowymi firmy.
Jakie są efekty?
W rezultacie, projektujemy strategię marketingu i sprzedaży, odzwierciedloną na stronie internetowej i pomagamy Ci mierzyć odpowiednie wskaźniki działań.
- Teraz wiesz, że na konkretną podstronę – wejdzie klient w momencie „X” – chcąc odpowiedzieć sobie na pytanie „Y”.
- Nic Cię nie ogranicza. Możesz odzwierciedlać drogi klientów na stronach internetowych w skali 1:1 – zamiast dopasowywać się do schematów.
- Możemy testować i zmieniać „non-stop”. Strona żyje i rozwija się z Twoją firmą.
- Jest czysto – bez obciążeń, wtyczek i aktualizacji.
- Każde działanie na stronie, jest zintegrowane z silnikiem sprzedaży lub/i systemem obsługi klientów (CRM).
- Korzystasz z analityki i używasz wskaźników KPI.
- Strona ma zautomatyzowane wszystkie procesy – dzięki integracji z potrzebnymi narzędziami.
- Masz podgląd na komórce „z lotu ptaka” – aby śledzić, co dzieje się w sprzedaży online.

Nasze podejście, do projektowania nowoczesnych stron internetowych:
Combo Zumbi to:
- CUSTOMOWA strona internetowa.
- PERSONALIZOWANY system obsługi klientów.
- INDYWIDUALNE automatyzacje procesów sprzedaży.
- Budujemy bez schematów – w najnowszej technologii (no-code, low-code).
- Zaczynamy od zmapowania drogi zakupowej klienta i odzwierciedlamy ją w projekcie.
- Ustalamy kroki milowe.
- Poruszamy się „step by step”. (Testujemy, poprawiamy i zmieniamy).
- Szkolimy dział obsługi klienta z nowoczesnej sprzedaży online.
Jeżeli czujesz, że taka strona internetowa to coś dla Ciebie – rozważ rozmowę ze nami.
Porozmawiajmy
Bezpłatna analiza,
jest małym krokiem, a daje odpowiedź na pytanie: jak przenieść sprzedaż do internetu?