PRAKTYCZNA WIEDZA dla osób,
BUDUJĄCYCH własne produkty i usługi.
2256+
– DOPASUJ strategie.
– WYCIĄGAJ WNIOSKI z błędów innych.
– INSPIRUJ SIĘ tym, co działa.
Subskrybenci, którzy poprawili produkty, uzyskali lepszą sprzedaż oraz wydajniejszy marketing. To więcej czasu dla bliskich, na uprawianie sportu i relaks.
Na czym polega personalizacja?
Możesz opisać (100% anonimowo) swój problem, który rozwiążemy w Newsletterze.
JAK TO?
Zrobimy burzę mózgów w naszym R&D Lab i na podstawie wniosków z produktowych, sprzedażowych i marketingowych doświadczeń, odpowiemy – jak można rozwiązać Twój problem.
To serio działa! Subskrybuje nas już 2256+ przedsiębiorców.
Najlepiej sprawdzisz – jak ANONIMOWO, opiszesz problem.
Możesz podglądać, jak inni rozwiązują swoje produktowo – sprzedażowe problemy.
Jak mi to pomoże?
Podzielimy się fundamentalną wiedzą, cennymi wskazówkami i dobrymi praktykami – abyś mógł dopracować produkt / usługę – żeby mieć szansę, poprawić sprzedaż.
Pokażemy Ci, jak oprzeć marketing oraz sprzedaż o produkt i w ten sposób wzrastać.
Nazywamy to SUBTELNYM wzrostem… (krok po kroku).
„(…) Boję się, szybkich wzrostów na niedopracowanych produktach (…) Jak chcesz, to pokażę Ci – jak to szybko zrobić – sam ocenisz czy warto…” – Kacper Krakowiak
Co się stanie po dołączeniu?
Budując produkty, wszyscy trafiamy na niewłaściwych ludzi, bądź osoby o zawyżonych kompetencjach – przez co tracimy czas i pieniądze, a samo poszukiwanie – rzetelnej wiedzy w internecie, przypomina przedzieranie się przez dżunglę.
Tutaj, nie ma farmazoniarstwa – są efekty!
Będziesz otrzymywał maile, które pomogą Ci tworzyć i sprzedawać własne produkty / usługi (bez pośredników).
Dla kogo to jest?
Dla przedsiębiorców, którzy potrzebują wsparcia w rozwiązaniu problemów w sprzedaży produktów i usług w internecie.
Dla osób, które chcą zbudować własny produkt i własną markę (taniej, bezpieczniej i szybciej) oraz sprzedawać w internecie, bez pośredników (D2C).
Jak, bardzo zajęte osoby mogą czerpać wiedzę z newslettera?
Materiały nastawione są na zwięzłość, aby ułatwić Ci przyswajanie wiedzy oraz zachowanie koncentracji.
Efekt ten, wspomaga różnorodność użytych mediów (tekst, audio, wideo, grafiki, ćwiczenia etc.).
Opracowana fragmentacja materiału, pozwala bardzo zajętym osobom przyswajać wiedzę w 'krótkich strzałach’. Można posłuchać 10-cio minutowego audio w drodze do pracy, lub zerknąć na wykresy i infografiki pomiędzy spotkaniami, żeby uporządkować myśli, np. przed ważną prezentacją.
NAGRODY. Co mówią o Zumbi?
Pierwszy na świecie E-bike do DH należy do Zumbi.
Tytuł Mistrza Polski DH w kategorii Elite na ramie Zumbi – zdobywa Michał Śliwa
Tytuł Mistrza Świata w Trialu w kategorii Elite na ramie Zumbi – zdobywa Jan Kocis
Poźniej poszło z górki i na Zumbi jeżdżą najlepsi zawodnicy na świecie, łącznie z MŚ DH z USA.
W czołówce pucharu świata w Enduro na ramie Zumbi – ściga się legenda Toni Ferreiro z Hiszpanii.
5/5 GWIAZDEK OD: DIRT MAGAZINE / VELOVERT / BIG BIKE / BIKE MAGAZINE /
„…I hell, it feels like a missile at my limit, and that’s all that matters…” – ENDURO MTB MAGAZINE
Tłum. eng. „…ludzie stojący za marką Zumbi patrzą w przyszłość wierząc, że czas rzeczy „MADE IN TAIWAN” nie jest już atrakcyjny dla dzisiejszych klientów. Poszukują oni oryginalności, chcą być zaangażowani w proces produkcji, proszą o emocje, pasję ukrytą w przedmiotach.…” – DOWNHILL24
„Handcrafted from scratch in Poland from 7020 aircraft alloy” – PINKBIKE.COM
„Prostota logiki (..) tu życie codzienne przeplata się z pracą, praca z pasją, a pasja łączy ekipę w której nie ma przypadkowych osób..” – JOYRIDE
„Zumbi czyli nieśmiertelny. Niewielka firma z Myślenic produkuje światowej klasy profesjonalne rowery górskie…” – TYGODNIK ANGORA
MÓWIŁEM, ŻE TESTUJEMY NA WŁASNEJ SKÓRZE!
POBIERZ KATALOG PRODUKTÓW wytwarzanych dla marki Zumbi Cycles i zobacz jak działa nasza firma.
Subskrybuj Newsletter!
2256+ Subskrybentów.
Buduj produkty!
Poznaj Autora

Kacper Krakowiak.
Jest inwestorem, przedsiębiorcą, budowniczym produktów spod znaku „Made in Poland”. Jest właścicielem firmy Zumbi, która poprzez doradztwo, pomaga klientom w budowaniu produktów oraz prowadzi badania produktowe we własnym R&D Lab. Jest też właścicielem firmy Zumbi Cycles – od 20 lat produkującej rowery, a także prowadzi społeczność riderów i budowniczych MTB. Od 2022 roku pisze Newsletter w którym dzieli się wiedzą o tym: jak budować produkty, żeby nie moczyć d*py.
WYZWANIA

Na dobrych produktach, firma rośnie lepiej…
Zapisz się do Newslettera.
PERSONALIZACJA – możesz opisać (100% anonimowo) swój problem – który rozwiążemy w Newsletterze.
BONUS – krótkie artykuły, przekazujące fundamenty wiedzy + sprawdzone metody działania i dobre praktyki.
Kacper opowiada luźno o wybranym zagadnieniu. To kontekst i historie z życia wzięte.