Zaznacz stronę

Doradztwo Produktowe

 

Kacper Krakowiak

Kontroluję, przygotowuję i naprawiam procesy: wdrożeniowe, sprzedażowe (online) i marketingowe dla produktów spod znaku „Made in Poland”.

Zapraszam do czerpania wiedzy z mojego doświadczenia zdobytego podczas tworzenia ponad 200 produktów przez ostatnie 14 lat.

Rozwiązuje trzy problemy

^

Błędnie zaprojektowany produkt lub usługa

Naprawiam produkty, które nie mają „flow”. Pomagam uniknąć błędów, zmniejszyć ryzyko związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek i wyprzedzić problemy gwarancyjne. W tym celu, wspólnie z klientem uzgadniam, kontroluję i układam pracę działów produktowych, biur projektowych i wytwórców na etapach: wizji, koncepcji, badań, prototypu, produkcji. Ma to kluczowy wpływ na późniejsze decyzje w procesie marketingu i sprzedaży. 

^

Mało efektywne działania marketingowe

Kontroluję i zwiększam efektywność działań marketingowych prowadzonych wewnątrz firmy i przez agencje marketingowe, aby żadna złotówka wydawana na ten cel nie przeszła przez palce.

^

Niska sprzedaż

Kontroluję i naprawiam proces sprzedaży online produktów i usług. Zmiany, które wdrażam dopasowane są do specyficznej sytuacji firmy i każdego europejskiego rynku. Strategię sprzedaży opracowuję wspólnie z klientem, wprowadzam ją do organizacji za pomocą systemu CRM i nowoczesnych narzędzi. Rozpoczynam pozyskiwanie leadów, automatyzuję procesy, a na końcu szkolę zespół sprzedażowy lub pomagam w rekrutacji osób posiadających brakujące kompetencje.

 

Jak pracuję?

Klienci zatrudniają mnie, bo identyfikuje rzeczywiste problemy na wszystkich płaszczyznach styku z produktem podczas jego tworzenia i kiedy produkt jest już na rynku.

Miarą mojej pracy jest rozwiązanie konkretnego problemu i zwiększona efektywność działań wdrożeniowych, marketingowych i sprzedażowych.

Nie zajmuję się rewolucją tylko ewolucją zmian, dlatego dobrze radzę sobie z problemem transformacji przyzwyczajeń i sposobu myślenia w organizacji. Nawet oporny na zmiany zespół potrafi docenić nowe metody i narzędzia pracy, kiedy widzi efekty.

Konsultantem zostałem, bo jak wielu z Was wydałem na usługi agencji marketingowych za dużo pieniędzy, a efekty były poniżej oczekiwań.

Dla kogo?

Dla kogo?

Firma, która ma Problem z Marketingiem i Sprzedażą

 

PRODUKT (obecny na rynku)

  • Kiedy produkt nie ma flow
  • Kiedy klient nie angażuję się w produkt
  • Kiedy trudno wyróżnić produkt lub usługę na rynku
  • Kiedy spada marża produktu lub usługi
  • Kiedy firma chce przekonać klienta, aby zapłacił więcej za produkt lub usługę
  • Kiedy firma zamierza wprowadzić produkt na zagraniczny rynek
  • Kiedy firma zastanawia się, jak wytwarzać produkt w Polsce, aby mógł konkurować z produktami z dalekiego wschodu

 

MARKETING (pojawiają się problemy)

  • Kiedy pojawia się dylemat dotyczący inwestowania w marketing
  • Kiedy działania marketingowe wymagają kontroli i naprawy
  • Kiedy potrzebny jest nadzór nad pracą zewnętrznej agencji reklamowej
  • Kiedy zespół wewnętrzny nie wie jak prowadzić marketing, aby przynosił rezultaty

 

SPRZEDAŻ (poniżej oczekiwań)

 

  • Kiedy sprzedaż online nie przynosi rezultatów
  • Kiedy pogorszyły się wyniki sprzedaży produktu
  • Kiedy firma pozyskuje za mało klientów przez internet
  • Kiedy firma chce utrzymać obecnych klientów, przenosząc ich z offline do online
  • Kiedy w firmie brakuje strategii sprzedaży
  • Kiedy firma nie posiada systemu do pozyskiwania klientów B2C i B2B przez internet
  • Kiedy zespół wewnętrzny potrzebuje szkolenia ze sprzedaży online
  • Kiedy nadszedł moment na kompleksowe wdrożenie nowego modelu biznesowego (online)

Firma, która Chce Wdrożyć Nowy Produkt

 

PRODUKT (etap wdrożeniowy)

  • Kiedy firma chce szybko i sprawnie przejść przez etapy wdrożeniowe (wizja, koncepcja, badania, prototyp, produkcja)
  • Kiedy inwestor oczekuje bezpiecznego i szybkiego wprowadzenia produktu
  • Kiedy nadchodzi moment przeprowadzenia uzgodnień z zakładem produkcyjnym
  • Kiedy zespół nie może zlokalizować niszy dla produktu lub usługi
  • Kiedy zespół nie wie jak przeprowadzić badania potencjału produktu
  • Kiedy zespół poszukuje propozycji wartości dla produktu, które przyjmą się na rynku
  • Kiedy istnieje potrzeba większego odróżnienia produktu od konkurencji
  • Kiedy potrzebne jest stworzenie wewnętrznego zespołu kompetycyjnego lub jego uzupełnienie
  • Kiedy konieczny jest nadzór nad pracą podmiotów zewnętrznych (biura projektowe, działy R&D, wytwórcy i agencje marketingowe)

 

MARKETING (etap koncepcyjny)

  • Kiedy firma chce stworzyć strategię marketingową dla swojego produktu
  • Kiedy zespół potrzebuje nauczyć się prowadzenia działań marketingowych w internecie
  • Kiedy w marketingu jest za dużo chaosu
  • Kiedy budżet marketingowy jest ograniczony
  • Kiedy firma chce mieć trafiony marketing

 

SPRZEDAŻ (etap koncepcyjny)

 

  • Kiedy firma chce sprzedawać produkt, jeszcze zanim zostanie wyprodukowany
  • Kiedy firma zamierza wprowadzić system do sprzedaży online
  • Kiedy zespół dostrzega problem w pozyskiwaniu klientów przez internet
  • Kiedy pojawia się świadomość braku możliwości zrealizowania założeń sprzedażowych
  • Kiedy firma już wie, że warto oferować pozytywne doświadczenia zakupowe swoim użytkownikom (również dla B2B)
  • Kiedy zarząd lub właściciele przedsiębiorstwa chcą precyzyjnej kontroli działań sprzedażowych

Jakie Efekty?

  • Zwinnie i bezpieczne wdrożenie produktu
  • Ochrona przed niebezpieczną gwarancją
  • Poprawa wartości produktu lub usługi
  • Trafiony marketing i oszczędność pieniędzy
  • Skrócenie cyklu sprzedaży
  • Wzrost sprzedaży online
  • Skuteczna transformacja do internetu
  • Nieustanny kontroling wpływający na efekty wdrożeniowe, marketingowe i sprzedażowe

 

Lepsze produkty powstają, jeśli działania wdrożeniowe są dobrze zaplanowane i odpowiednio uzgodnione z podwykonawcami.

Jako zewnętrzny konsultant układam procesy wdrożenia, marketingu i sprzedaży tak, aby były one: bezpieczne, tańsze, zwinne i w pełni kontrolowane.

Jestem praktykiem

Dziele się rozwiązaniami sprawdzonymi do bólu na własnej skórze!

Dlatego zakochałem się w zwinnym, tanim i bezpiecznym budowaniu produktów. Natomiast skuteczność i bezpieczeństwo odnalazłem w nieustannym kontrolingu etapu wdrożeniowego i marketingowo – sprzedażowego.

Zumbi Cycles jest popularną w środowisku mtb marką i producentem rowerów, a także sprzedawcą produktów na rynku e-commerce.

W laboratorium Zumbi R&D Lab tworzymy produkty i opracowujemy technologię.

Dla sektora MŚP Zumbi dostarcza optymalizujące koszty rozwiązania finansowe i energetyczne.

Celem Fundacji Zumbi Cycles Foundation wyrównywanie szans i wspieranie młodych zawodników w drodze do osiągania sukcesów sportowych w różnych odmianach kolarstwa.

Bezpłatna Konsultacja

(Wypełnij formularz kontaktowy)

 

  • Jeżeli zamierzać zbudować produkt lub usługę – „Made in Poland”
  • Jeżeli chcesz zdiagnozować problemy w swoim produkcie lub procesach
  • Jeżeli zastanawiasz się jak pozyskiwać klientów online
  • Jeżeli pytasz, dlaczego działania marketingowe nie przynoszą efektów
  • Jeżeli potrzebujesz stworzyć strategię marketingu i sprzedaży

Wypełnij formularz i odbierz Bezpłatną Konsultację

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych przez Zumbi, a także marketing elektroniczny firmy. Administratorem danych osobowych jest Zumbi Sp.zo.o. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych w naszej polityce prywatności.