W tym wydaniu:

  • Praktyczna definicja wartości dla marki i produktów „made in Poland”.
  • 4 obszary do budowania wartości, za które klient jest w stanie zapłacić.
  • Praktyka w używaniu wartości.
  • Kiedy wartość, nic nie znaczy dla klienta?
  • Jak zyskać przewagę konkurencyjną za pomocą wartości?
  • Outsourcing produkcji i efekty dywersyfikacji na przykładzie młodej polskiej marki, hulajnóg i rowerów elektrycznych.
  • Gdzie szukać producenta, chętnego wytwarzać nasze produkty?
  • Czy zakład produkcyjny, będzie zainteresowany małym wolumenem?

Ten artykuł wymaga płatnej subskrybcji.

Jeżeli nie jesteś użytkownikiem newslettera, a chcesz mieć dostęp do artykułu, bazy wiedzy, społeczności twórców produktów oraz 52 wydań newslettera rocznie w których znajdziesz analizy procesów produktowych, raporty technologiczne i wartościowe case-study to ROZWAŻ SUBSKRYPCJĘ.