
W tym wydaniu:
- Praktyczna definicja wartości dla marki i produktów „made in Poland”.
- 4 obszary do budowania wartości, za które klient jest w stanie zapłacić.
- Praktyka w używaniu wartości.
- Kiedy wartość, nic nie znaczy dla klienta?
- Jak zyskać przewagę konkurencyjną za pomocą wartości?
- Outsourcing produkcji i efekty dywersyfikacji na przykładzie młodej polskiej marki, hulajnóg i rowerów elektrycznych.
- Gdzie szukać producenta, chętnego wytwarzać nasze produkty?
- Czy zakład produkcyjny, będzie zainteresowany małym wolumenem?
Ten artykuł wymaga płatnej subskrybcji.
Jeżeli nie jesteś użytkownikiem newslettera, a chcesz mieć dostęp do artykułu, bazy wiedzy, społeczności twórców produktów oraz 52 wydań newslettera rocznie w których znajdziesz analizy procesów produktowych, raporty technologiczne i wartościowe case-study to ROZWAŻ SUBSKRYPCJĘ.