Doradztwo w budowaniu produktów fizycznych spod znaku: „Made in Poland” oraz sprzedaży i marketingu D2C i B2B2C.
Poznaj nasze usługi doradcze GŁÓWNE oraz WSPIERAJĄCE i umów bezpłatną konsultację.
Doradztwo w sprzedaży i marketingu D2C i B2B2C
Doradztwo w budowaniu produktów fizycznych
Pomaga przejść drogę od konceptu przez projekt, prototyp, testy, produkcję do gotowego produktu.
Usługi wspierające:
Usługi automatyzacji procesów w Customowej aplikacji
Umów Bezpłatną rozmowę:
Doradztwo w budowaniu i sprzedaży produktów fizycznych D2C i B2B2C – obszary:
Realizując usługi doradcze, pomagamy budować i rozwijać: produkty fizyczne spod znaku “Made in Poland” od A do Z – poprzez wdrażanie dopasowanych rozwiązań, metod i narzędzi.
Pomagamy firmom produkcyjnym wytwarzać, a handlowym tworzyć i sprzedawać produkty pod własną marką oraz ujawniać znak “Made in Poland” na swoich wyrobach.
DORADZAMY w 5 obszarach:
- (1) PLANOWANIE PRODUKTU – dzielimy się praktyczną wiedzą z zakresu planowania i budowania produktów (newsletter, baza wiedzy, konsultacje, szkolenia).
- (2) BUDOWANIE PRODUKTU – doradzamy i prowadzimy projekty wdrożeniowe dla nowych produktów na etapach: badawczych, projektowych, prototypu (druk 3d, testowanie wewnętrzne, społecznościowe i MVP), produkcyjnych oraz logistycznych.
- (3) FINANSOWANIE PRODUKTU – pomagamy pozyskiwać finansowanie na rozwój firmy (crowdfunding, tokenizacja, sektor bankowy, inwestycje własne – na rynku rowerowym).
- (4) SPRZEDAŻ I MARKETING PRODUKTU – tworzymy Customowe procesy dystrybucji oraz marketingu dla produktów fizycznych, często z pominięciem pośredników, ale zawsze w dopasowaniu produktowych rozwiązań do problemów konkretnych grup klientów.
- (5) AUTOMATYZACJA PROCESÓW – dopracowane (indywidualnie dopasowane) procesy w obszarze produkcji, logistyki, sprzedaży i marketingu – automatyzujemy w Customowej aplikacji – dając gotowe narzędzie dla Twoich zespołów. Nasze rozwiązanie – realnie oszczędza czas na powtarzalnych procesach i przede wszystkim odzwierciedla Twoje unikalne potrzeby.
Odpowiedzi na wiele pytań, znajdziesz w moich artykułach i podcaście.
Jeżeli nie jesteś subskrybentem, a chcesz mieć dostęp do artykułów w których znajdziesz analizy procesów wdrożeniowych, sprzedażowych i marketingowych dla produktów fizycznych w modelu D2C i B2B2C + wartościowe case-study to ROZWAŻ SUBSKRYPCJĘ.