Zobacz najnowsze artykuły:
Wykorzystanie AI do zbudowania przewagi konkurencyjnej dla marki.
W tym wydaniu: Zrozum web3 w obszarze rozwoju własnej marki. Budowanie przewagi konkurencyjnej, dzięki wykorzystaniu AI. Jaka jest różnica w finansowaniu projektów w świecie web2 i web3? W jaki sposób wykorzystuję technologię web3 w swojej firmie, jakie są efekty,...
Zrozum na własnym przykładzie, na czym polega model D2C i czy on jest dla Ciebie?
Bezpłatne wydanie: Celem tego wydania, jest pomóc Ci - indywidualnie określić, czy masz możliwość, aby wprowadzić sprzedaż D2C i zwiększyć zyskowność produktów. ZOSTAW SWÓJ PRAWDZIWY EMAIL - automatycznie otrzymasz - bezpłatny, ale bardzo merytoryczny artykuł...
Sankcja Kredytu Darmowego
Bezpłatne wydanie: Opowiadam o problemie, który dotknął wielu z Państwa na etapie pozyskiwania finansowania na start lub rozwój biznesu oraz daje konkretne narzędzie do jego rozwiązania. MOŻESZ ODZYSKAĆ KOSZTY KREDYTU -dotyczy JDG i Spółek Z o. o. ZOSTAW SWÓJ...
Mity na temat restrukturyzacji – finanse firmy
Bezpłatne wydanie: Uważam, że temat restrukturyzacji jest bardzo ważny. Sprawdziłem, który Doradca Restrukturyzacyjny - przeprowadził najwięcej skutecznych postępowań w 2021 roku i odbyłem z nim rozmowę, na temat mitów oraz błędów w restrukturyzacji. ZOSTAW...
Jak i po co, tworzyć segmenty klientów dla marki „Made in Poland”?
W tym wydaniu: Co to jest segment klientów? Przykłady budowania segmentów klientów dla marek "made in Poland" Jak głęboko segmentować klientów? Czy na pewno, chcesz każdego klienta? Dlaczego niektóre marki, narzekają na marne wyniki pracy agencji marketingowych? Jak...
Jak zbudować wartości dla produktów oraz marki Made in Poland?
W tym wydaniu: Praktyczna definicja wartości dla marki i produktów "made in Poland". 4 obszary do budowania wartości, za które klient jest w stanie zapłacić. Praktyka w używaniu wartości. Kiedy wartość, nic nie znaczy dla klienta? Jak zyskać przewagę konkurencyjną za...
Subskrypcja Premium
Dołącz do nas!
PRAKTYCZNA WIEDZA o budowaniu oraz sprzedaży i marketingu fizycznych produktów konsumenckich.
🔐 KONTAKTY, WSPÓŁPRACE, INWESTYCJE.
- Poznaj lepiej procesy wdrożeniowe
- Buduj produkty taniej i łatwiej
- Rozwiń sprzedaż w modelu D2C / B2B2C
- Trafnie definiuj przyczyny problemów
- Skutecznie dobieraj rozwiązania
- Mierz efekty
- Bezpiecznie i lokalnie zlecaj produkcję
- Pomóż firmie rosnąć w oparciu o produkt
Dostęp roczny
PLN 999/rok
(kwota netto - faktura 23% VAT)
- Dostęp do społeczności
- Dostęp do nowych artykułów
- Dostęp do archiwalnych artykułów
- Rozmowa 1:1 (1h)